Alfa Romeo Giulietta

34200.00 zł
slawek
śląskie, Bielsko-Biała
17
Opis oferty
Samochód w bardzo dobrym stanie technicznym, jak i wizualnym. Włożyłem sporo serca i pracy, by cieszyć się z jego użytkowania, jak tylko to było i jest możliwe. Historia samochodu: Samochód został wyprodukowany w 2010 roku. Pierwsza rejestracja przypada na 1 października 2010 roku w Szwajcarii. W 2016 roku samochód został sprowadzony do Polski i w październiku został przeze mnie zakupiony oraz zarejestrowany w kraju. Trafił do mnie samochód Alfa Romego Giulietta 1.4 Turbo Benzyna 125KW, 170KM Distinctive (Brembo Brakes) - miał wtedy przejechane 133 300 km - pakiet chrom (lusterka, klamki, ramki szyb) - fotele skórzane przeszyte czerwoną nicią, - aluminiowe nakładki na pedały, - czarna podsufitka, - czerwone zaciski Brembo, - oryginalne felgi aluminowe 17 cali Przed zakupem samochód został poddany diagnozie w autoryzowanym serwisie Alfa Romeo w Bielsku-Białej, co potwierdziło, że samochód jest, jak najbardziej sprawny technicznie. Jeśli chodzi o historię samochodu w Szwajcarii to w książce serwisowej oprócz regularnych wymian filtrów, oleju i rozrządu w autoryzowanych punktach można również sprawdzić, że był wymienony układ Multi Air (do Polski trafił już z wymienionym i ulepszonym systemem sterowania zaworami Multi Air). Rzeczy, które wykonałem i doinwestowałem: - Grudzień 2016 - Przyciemnione tylne szyby - posiadam homologację. - Październik 2017 - Felgi pomalowane proszkowo na grafit. - Marzec 2018 - Wymieniony tłumik na oryginalny tłumik sportowy firmy Ulter ze stali nierdzewnej . Wymiana była przeprowadzona bezpośrednio w firmie Ulter. Rozsądnie uwydatnia brzmienie układu wydechowego, by wydobyć lekki basowy pomruk, który jest nieuciążliwy, nawet podczas dłuższej przejażdżki i przede wszystkim nie narazić się na utratę dowodu rejestracyjnego. Zaprojektowany i wyprodukowany został specjalnie dla tego samochodu. - Kwiecień 2018 - Wymiana podwójnego dyfuzora na sportowy dyfuzor z Alfa Romeo Giulietta Veloce (posiadam też oryginalny). - Maj 2018 - Wymiana rozrządu w ASO w Bielsku-Białej. - Wrzesień 2018 - Chiptuning wykonany w firmie Conmir w Krakowie - Specjalista od Alfa Romeo i osoba bardzo rozważna, jeśli chodzi o tego typu zmiany oprogramowania. Rozsądne i niewielkie zwiększenie mocy do 199KM oraz zwiększenie momentu obrotowego do 310NM - samochód pracuje wydajniej, wygodniej i bezpieczniej się prowadzi. Samochód przez to jest bardziej dynamiczny i elastyczny. Do tego zmniejszyło się zużycie paliwa. Oczywiście można w Krakowie bezpłatnie przywrócić fabryczne oprogramowanie, ale moim zdaniem nie widzę sensu. Chiptuning nie był wykonany na maksa, by stać się "królem szos", tylko zanim został wykonany przeprowadzona została analiza silnika i operacja została wykonana bardzo rozsądnie do tego stopnia, by samochód pracował wydajniej nie osłabiając podzespołów samochodu. - Marzec 2019 - Montaż wideorejestratora YI Mirror (kamera przednia oraz kamera tylna z funkcją kamery cofania). Kable zostały puszczone w podsufitce oraz pod maską podpięte do akumulatora. - Kwiecień 2019 - Wymiana sprzęgła, wysprzęglika i koła dwumasowego w ASO. Regularnie wymieniane filtry, oleje, klocki. Samochód w ciągłym użytkowaniu. Obecnie używam opon klasy PREMIUM, które kupiłem podczas eksploatacji samochodu: - Dunlop SportMaxx RT 225/45R17 91W (letnie) - NOKIAN WRD4 225/45R17 91H (zimowe)